معرفی
🔸 اثر سوین، خیمنز-مارتینز و مینو، حائز اهمیت فوقالعادهای است؛ نه تنها به این دلیل که مواردی را پوشش میدهد که نیازمند توجه گستردهتری هستند، بلکه به این خاطر که از پرداختن به پرسشهای نظری و میانرشتهای پیرامون برندسازی و شیوههای دیپلماسی عمومی طفره نمیرود.
🔸 این مطالعهٔ تطبیقی تأملبرانگیز، پرسشهای انتقادی مهمی را دربارهٔ ذینفعان تلاشهای برندسازی و هدف نهایی از تأثیرگذاری مبتنی بر برندسازی مطرح میسازد.
اطلاعات
نویسندگان: ایف سون ،سزار خیمنز-مارتینز، پابلو مینو
مترجمان: حجت اله نیکی ملکی، مسعود بهرامی زاده
نوبت چاپ نخست، ۱۴۰۴
تصویر جلد
