درباره
سوابق تحصیلی
- کارشناسی فلسفه غرب - دانشگاه تهران 1396-1392
- کارشناسی ارشد- روانشناسی صنعتی و سازمانی اصفهان 1401-1398
سوابق شغلی
- شرکت پایا کشت روستا (اوستامو)- دستیار اجرایی مدیر عامل ( Assistant Manager) – مسئول تامین
- پروژه راه اندازی اپلیکیشن زیکشت و جذب کاربر - مسئول موفقیت مشتری (user success managers) - بهمن 1401 اردیبهشت 1402
(پروژهای پلتفرم زیکشت، در راستای پروژه «شفافیت در زنجیره تأمین کشاورزی پایدار» برنامه توسعه ملل متحد ایران (UNDP) طراحی و اجرا شده است.)
- شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان(کافهبازار)- مسئول ارتباط با مشتریان ( Customer relations expert) آبان 1401تا دی 1401 تمام وقت
- شرکت نیک کاوا افرا(وبسایت کشمون) - مدیر بخش ارتباط با مشتریان (CRM) مرداد 1399 تا تیر 1401
- پلتفرم رزرو اقامتگاه بوم گردی و طبیعت گردی یواسپیس - مسئول ارتباط با مشتریان- مهر 1397 تا مرداد 1399
- بنیاد توسعه فرهنگی سپهر- تسهیلگر پروژه آبان 1400 تا شهریور1401 پروژهای توسعه پایدار و بوم اورد روستای زول
- اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی - مدیر پروژه (به سفارش بنیاد توسعه فرهنگی سپهر قائن) دی 1397 تا خرداد 1398 پروژهای
(این پروژه با هدف توانمندسازی گروه های همیار زنان سرپرست خانوار بهزیستی 5 شهر خراسان جنوبی، از سوی بهزیستی خراسان جنوبی به بنیاد توسعه فرهنگی واگذار شد. مسئولیت من در این پروژه مدیریت اجرایی پروژه و گزارش نهایی بود.)
- اتاق بازرگانی کشور (جامعه نیکوکاری ابرار) - مدیر پروژه و مدرس تیر 1396 تا مهر 1396 پروژهای پروژه آموزش مالی و اجتماعی کودکان و نوجوانان (آمال)
- مرکز رشد واحدهای فناور قائن – پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دبیر اولین و دومین رویداد استارتاپ ویکند قائن مرداد 1397 تا مرداد 1398 پروژهای مسئول برگزاری رویداد استارتاپویکند
- بنیاد توسعه فرهنگی سپهر - مدرس دوره آموزشی شهریور 1395 تا شهریور 1398 پروژهای
پروژه آموزش مالی و اجتماعی کودکان و نوجوانان به مربیان مهدهای شهرستان قائن و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان - کارآموز تدوینگر اردیبهشت1399 تا شهریور 1399 پروژهای تدوینگر انتشارات افق/ فندق پروژه های تدوین
مهارتها
Microsoft Office
Adobe Premiere pro
Google Suite: (Docs, Sheets, Slides, form)
- طراحی مسیر تبدیل مخاطب/کاربر به مشتری
- تبدیل مشتری/کاربر ناراضی به راضی
- شناخت مشتری/کاربر
- کارکردن با نرم افزار CRM و VOIP
- تحلیل و ارائه گزارشات مختلف
- تنظیم پرسشنامههای مرتبط با مسائل
- تنظیم نظرسنجی
- تسهیلگری
- برنامهریزی(planning)