پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف
  • درباره ما
  • شبکه پژوهشکده
  • برنامه‌ها و پروژه‌ها
    • برنامه‌ها
    • پروژه‌ها
    • رصدگرها
  • آثار علمی
    • مقالات ژورنالی
    • مقالات کنفرانسی
    • کتب
  • آثار سیاستی
    • یادداشت‌ها
    • گزارش‌های سیاستی
    • مجلدات
    • بازتاب رسانه‌ای
  • اخبار و رویدادها
    • خبرنامه
    • اخبار
      • خبر
    • هفته پژوهش
    • رویدادهای سیاستی شریف
    • رویدادهای علمی-پژوهشی
    • نشست های هم اندیشی
    • رویدادهای مهارت افزایی
    • نشست مطبوعاتی و مصاحبه
    • پیمایش و نظرسنجی
  • کنفرانس حکمرانی
  • همکاران
  • تماس با ما
Pedagogical Design Of Public Policy Research Method Course: Role Of Course Objective And Placement In Larger Program

Pedagogical Design Of Public Policy Research Method Course: Role Of Course Objective And Placement In Larger Program

علی ملکی
نجم الدین یزدی

مقاله علمی-همایشی
اندیشکده صنعت و توسعه پایدار
حوزه تخصصی : صنعت و توسعه پایدار
ناشر : The 26th World Congress of Political Science (IPSA 2021)
سال نشر : 2021



  • چکیده
  • دانلود مقاله

چکیده

 
Student-centered and inquiry-based learning, which includes problem-based and experiential learning, are trendy educational designs in the twenty-first century. Recent empirical research has demonstrated, however, that moderators such as the course's placement within a larger educational program, students' prior knowledge, and course expectations should be thoroughly considered rather than just embracing these cutting-edge instructional approaches.
This paper reflects on the pedagogical design experience of Sharif University of Technology's Research Methods Course in Public Policy. The research issue that has evolved over time was: How did the course placement in wider settings imply a particular pedagogical approach in this case? The authors (the teacher and teacher assistant) arrived at a portfolio-based assessment/learning approach.
Indeed, the course's placement inside a larger educational Master's program for a population of students who frequently lack prior knowledge of public policy theories, research methods, or academic writing complicated the pedagogical design. The larger program expects this course to accomplish a variety of objectives, including the acquisition of research methods and design for both academic and real-world policy problems, Thus, despite our trust in popular learning methodologies such as group learning and discovery learning, it was discovered that the most appropriate strategy was portfolio-based learning.

دانلود مقاله

برای دانلود مقاله، اینجا کلیک کنید.

مطالب منتخب

خبرنامه پژوهشکده سیاست‌گذاری شریف | اسفند ۱۴۰۳، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۴ | سال چهارم، شماره ۱، پیاپی ۱۴

خبرنامه پژوهشکده سیاست‌گذاری شریف | اسفند ۱۴۰۳، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۴ | سال چهارم، شماره ۱، پیاپی ۱۴

پنجمين كنفرانس حكمرانی و سياستگذاری عمومی

پنجمين كنفرانس حكمرانی و سياستگذاری عمومی

خبرنامه پژوهشکده سیاست‌گذاری

خبرنامه پژوهشکده سیاست‌گذاری



حوزه‌های تخصصی

فرهنگ و صنایع خلاق

حکمرانی انرژی

صنعت‌ و توسعه‌پایدار

آب‌ و محیط‌زیست


رویدادهای منتخب

سهم بازی‌های رایانه‌ای در اقتصاد دیجیتال ایران و جهان

نشست هم‌اندیشی لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان در برابر سوء رفتار

نقد و بررسی «لایحه مقابله با تحریم‌ها»




پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف نهادی با هدف ایفای نقش واسط میان نخبگان جامعه و نهادهای حکمرانی، برای یاری‌رساندن به حاکمیت و پر کردن این خلأ ایجاد شده‌ است.

شبکه‌های اجتماعی

  • لینکدین
  • آپارات

پیوندها

  • دانشگاه صنعتی شریف
  • فصلنامه سیاست‏ نامه علم و فناوری

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان حبیب اللهی، میدان تیموری، ورودی شمالی دانشگاه صنعتی شریف، جنب دانشکده مکانیک ،پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف.
تلفکس: 66065140 – 66065139
ایمیل : spri@sharif.edu

تمام حقوق این سایت متعلق به پژوهشکده سیاستگذاری شریف می باشد.