چکیده
به دنبال تغییرات وسیع تکنولوژیکی در دهههای اخیر و حرکت به سمت دیجیتالی شدن، صنعت کتاب نیز در حال تحول دیجیتالی است که توسط اینترنت و کتابهای الکترونیکی ممکن شده است؛ امکانی جدید برای ارائه کتاب به مشتریانی که پیش از این عمدتاً کتابهاي کاغذی را از کتابفروشیهای فیزیکی یا آنلاین خریداري میکردند، فراهم شدهاست. نخستین نسخههای کتاب الکترونیک در سال ۱۹۶۰ تولید شدند اما رشد این تولیدات و وارد رقابت شدن با نشر فیزیکی کتاب و نیز محبوبیت آن در بین مخاطبان کتاب دههها به طول انجامید.
لطفاً برای مطالعهی کامل یادداشت به اینجا مراجعه نمایید.